Ars Longa Vita Brevis

This is a page intended to exhibit some of my thoughts, my drawings and my view of life. It is not a selected work, it is a process, so you will mature with me along the way.

Αυτή η σελίδα προορίζεται να παρουσιάσει μερικές από τις σκέψεις μου, κάποια από τα σχέδιά μου και την οπτική γωνία που βλέπω τη ζωή. Δεν είναι επιλεγμένη δουλειά μου, είναι μια προοδευτική διαδικασία, έτσι που και εσείς θα ωριμάζετε μαζί μου στην πορεία
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________

Χο χό χό κι ένα μπουκάλι ρούμι....



θέλω να πω τόσα πολλά κι είν' φουσκωμένη η σκέψη μου τις τελευταίες μέρες από σκέψεις πληχτικές και μόνες.
Μα είναι απ' αυτές τις δυνατές που ανάβουνε το πνέμα και το πηγαίνουν πιο μπροστά ακόμη και το σπρώχνουν μεσοπέλαγα, ή να παλέψει να σωθεί ή να πνιγεί εκεί πέρα.
Κάμε τα χέρια σου κουπιά, το νου πανί και τη ματιά αγέρα, στόχευσε πέρα στον καταρράκτη του τέρματος του κόσμου και πάνε, πάνε πέρα, μέχρι το τέλος που δεν υπάρχει.
Είμαστε δεν είμαστε όλοι εμείς μια καραβιά από πειρατές, κοκκινογένηδες κι αλήτες, κουρσάροι των βάλτωμένων τους καθημερινών κάστρων. Περιθωριοποιημένοι και περήφανοι, ταξιδιώτες της αγάπης μα και την απόρριψης, στις δυσκολίες όλες μέσα θαρρετά να μπούμε και αυτούς, τους κυνηγούς των επικυρηγμένων, γελώντας δυνατά, θα τους αφήσουμε στα νησιά τους τα ξερά δυστυχισμένους.

Κείμενο: Χρίστος Κουτσοτάσιος
Εικόνα: τη βρήκα στο διαδίκτυο

No comments: