Ars Longa Vita Brevis

This is a page intended to exhibit some of my thoughts, my drawings and my view of life. It is not a selected work, it is a process, so you will mature with me along the way.

Αυτή η σελίδα προορίζεται να παρουσιάσει μερικές από τις σκέψεις μου, κάποια από τα σχέδιά μου και την οπτική γωνία που βλέπω τη ζωή. Δεν είναι επιλεγμένη δουλειά μου, είναι μια προοδευτική διαδικασία, έτσι που και εσείς θα ωριμάζετε μαζί μου στην πορεία
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________

Σκάλωσα...



Σκάλωσα.
Να ένα ρήμα που σημαίνει πολλά στο σημερινό λεξιλόγιο.
α) Σκάλωσα, με τη θετική έννοια, είδα κάτι τόσο ωραίο, συναρπαστικό, φοβερό, απερίγραπτο, που μου έκοψε την ανάσα και έμεινα άναυδος να το κοιτάζω. Χάθηκα σε μια στιγμή ονειροπόλησης ή/και σκέψης.

Να, πχ, σκάλωσα με το απίστευτο πρωινό μου, βλέποντας τον ήλιο να ανατέλει και να παίζει με τα φρεσκοποτισμένα χωράφια και χάθηκα, σταματώντας κάθε μου νοητική εργασία.

β) Μιλώντας σε δεύτερο ενικό πρόσωπο, γιατί πάντα τα αρνητικά σχόλια κατευθύνονται προς άλλους, Σκάλωσες, γενικότερα σε ερώτηση: γιατί σκάλωσες ρε; σημαίνει που τρέχει η σκέψη σου ρε όνειρο, και είσαι κολλημένος εκεί σε αυτό το ίδιο σημείο.

Κι εγώ ρωτάω τον κάθε βλάκα που κρατάει σφιχτά την καρεκλίτσα του και τη θεσούλα του:
"που στο διάολο σκαλώνεις κάθε μέρα, ήθελα να ήξερα, κοιτώντας με σαν να βλέπεις Αριανό εξωγήινο από ταινία του 1965? Τι ζόρι τραβάς, που είσαι ένας υπαλληλίσκος και βιώνεις τα υπαρξιακά σου μέσα από ένα κάρο συμπλέγματα τα οποία προβάλεις μέσω μιας υπεροπτικής και αλαζονικής συμπεριφοράς? Εσύ, ναι εσύ, ο κύριος του γραφείου σου και του μικρόκοσμού σου."

Να δεις που θα στη σκάσω εγώ τη σαπουνόφουσκα του κόσμου σου και να σε δω ρε γυμνοσάλιαγκα που θα πας χωρίς καβούκι να κλειστείς. Α, ρε... Ξεσκάλωμα που σας χρειάζεται....

Κείμενο: Χρίστος Κουτσοτάσιος
Εικόνα: τη βρήκα στο διαδίκτυο

No comments: