Ars Longa Vita Brevis

This is a page intended to exhibit some of my thoughts, my drawings and my view of life. It is not a selected work, it is a process, so you will mature with me along the way.

Αυτή η σελίδα προορίζεται να παρουσιάσει μερικές από τις σκέψεις μου, κάποια από τα σχέδιά μου και την οπτική γωνία που βλέπω τη ζωή. Δεν είναι επιλεγμένη δουλειά μου, είναι μια προοδευτική διαδικασία, έτσι που και εσείς θα ωριμάζετε μαζί μου στην πορεία
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________

το λουρί μου είναι τοσο μακρύ όσο τ'αφήνουν να'ναι

Το λουρί μου είναι τοσο μακρύ όσο τ'αφήναν να'ναι
ένιωθα ελεύθερος μέχρι εκεί που μου επιτρέπαν να τρέχω κι όταν τέντωνε το λουρί και με επνιγε η θηλιά, γυρνούσα πίσω δαγκωμένος στα σωθικά...

πιο μικρός δε χρειαζόταν να πουνε τιποτα, κρυβόμουν μόνος μου κ έκλαιγα μόνος...
τώρα που μεγαλωσα λιγο, είναι που με χτυπάνε με το μακρύ ραβδί πάνω στη ράχη,
τουλάχιστον κλαίω μόνος ακόμα, όταν σκέφτομαι ότι το λουρί μου,
είναι τοσο μακρύ όσο τ'αφήνουν να'ναι

2 comments:

Anonymous said...

....I am what i try to deny....

"8"

Anonymous said...

Τρώγοντας τις ίδιες σου τις σάρκες
Ξυπνάς σε ένα χώρο όπου οι σκέψεις σου δε χωράνε πιά, ούτε κάν οι ανάσες σου.
Φτύνοντας το αίμα σου,
Ακουμπάς τους κρύους τοίχους
-Ξέρεις άλλωστε κάθε τους εκατοστό-
Αλλάζοντας το δέρμα σου,
Βλέπεις τον ήλιο από μία οπή που ο καθένας πιά δεν προσέχει
Μιρικάζοντας τα δόντια σου,
Αναπαράγεις εικόνες μιάς οθόνης στο τεράστιο μυαλό σου.
Χρησιμοποιώντας πολλές μετοχές
Λύνεις και δένεις τη γλώσσα σου με χίλιους χρωματιστούς τρόπους
Όμως το χρώμα αδερφέ μου
Η ελευθερία εαυτέ μου
Η ζωή θάνατέ μου
Η εικόνα φωτογράφε μου
Η έμπνευση ποιητή μου
Βρίσκεται πίσω από την πόρτα
Μετά τον τοίχο
Και ο περιορισμός δεν είναι άλλο παρά,
Ο χειρότερος που θα έχεις ποτέ...φόβος...!

"...8..."